embamnyer

Tuesday 7 October 2008

Pertama Kali....




Nampaknya,ni pertama kali aku berada di alam perkerjaan....
tapi,bukan sebenar bekerja,tapi dalam situasi praktikal... First day,company x bagi pape task lgi. Bosannyer...so,peluang ni membolehkan aku YM ngn member lain yang prktikal kat mne entah.....
Hmm...xtau la task pe yg diorg akan bgi sebab
aku ni dalam department multimedia....huhu...
Papehal,kne wat je pe diorg suruh...
Markah tu.....
Hmm....bagi aku,benda ni baru lgi....mksudnye,cmne nk komunikasi ngan pekerja2 lain....
susah tu...sebab xde pengalaman...
so..nk xnak....kne wat yg terbaik..
Muke tembok?alah,bukan selalu,pesalahnyer wat muke tembok kt opis ni..
Kita kan masih belajar....
Korang macam tu gak ke?...hmmm....
xsalahkan...tapi jgn over sgt muke tu ditembokkan..hahaha..

Labels:

1 Comments:

Blogger Fuzen said...

salam..,,
uiks,, da praktikal dh ye..
hehee..
btol la tu..
dl kite still stdy lg..
skang di alam pekerjaan,,
mcm2 ragam kite bley nmpk..
byk bnd kite kene blaja lg kn..
kdg2 aku pn same..
bile diorg buat xtaw je..
kene la jd ramah sket..
mcm ko ckp,, muke tembok..
wakaka..

7 October 2008 at 21:54  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home